Pagina's

maandag 3 maart 2014

ronde crochet along deken


ronde cal deken (tafelkleed)


Toen ik vorige week ergens las dat er ook een ronde variant op DE DEKEN uitgewerkt zou worden begon bij mij alweer een heerlijk gevoel te komen, en maar twijfelen zal ik het doen of zal ik het niet doen.
maar ik doe het wel!


Gisteravond laat, werd ik door mijn dochter getipt, HIJ STAAT ER AL OP.
dus ik vanmorgen vroeg van bed om  te kijken en ja hoor ik ben al weer helemaal bij de tijd.
https://www.facebook.com/groups/516439688378675/ dit is de site waar alles op staat.

10 opmerkingen:

  1. Oh nee, nu slaat bij mij ook weer de twijfel toe. Zo leuk dit, maar nog zoveel te doen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik heb ook al zoveel! maar och, zoveel is het nou ook weer niet als je het regelmatig bijhoud ;)

      Verwijderen
  2. Jou resultaat is mooi hé. Gelukkig kriebelt het niet bij mij om mee te doen. Ik ga genieten van jullie resultaten.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan ben jij heel verstandig! maar ja het is alweer zo bij mij.

      Verwijderen
  3. Nee, die ronde ga ik echt niet doen! Wel heel leuk!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moo hoor ben benieuwd hoe het wordt
    groetjes jke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. sorry, al gevonden. Marij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe haak ik telkens een nieuwe toer op een andere plaats in de ronde? je komt toch altijd uit waar je was begonnen? Marij.
    marijscorpio@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je moet de draad immers afhechten na een toer haken.
      als je dan met een nieuwe toer begint met een andere kleur dan ga je die opzetten ergens anders in de laatste toer. dan heb je niet steeds op dezelfde plek die 3 lossen als 1e stokje. Ik hoop dat je het begrijpt zo. groetjes Akke.

      Verwijderen
    2. Ja, dank je wel.
      Marij.

      Verwijderen