Pagina's

donderdag 11 september 2014

Helloween mysterie


Herfst



er is een site mysterie haken en die doen als extraatje erbij Halloween
Ik dacht laat mij dat ook maar eens proberen.


de eerste week werden het pompoenen
het was eigenlijk mij al een beetje bekent wat het zou worden toen we de kleuren wisten wat het zou worden oranje en groen! zelf heb ik er toen nog een paar andere kleuren bij gemaakt.
en gezellig in een schaal gedaan.


het is natuurlijk een halloween mysterie dus de week daarop weer een leuk geheim werkje
en dat werd een heks.

3 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit! Jij hebt dus al de herfst in huis, ik houd 'm nog even buiten de deur en geniet nog van de nazomer!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent goed optijd met Halloween. Zeer geslaagde creaties. Zeker die heks....
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat lijkt me leuk zo'n mysteries haken, altijd een verrassing! Jij bent al op tijd voor Halloween!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen