Pagina's

maandag 19 mei 2014

Lalylala de kangoeroe


Kira de kangoeroe


Deze heb ik gemaakt mijn dochter Aukje, die ook zo graag een lalylala pop wou haken,
 maar met haar drukke leventje daar bijna niet aan toe komt. heb ik haar aangeboden om na mijn Lammetje Lupo, voor haar Kira de kangoeroe te maken. 


hier vordert het al mooi want het is ook echt heel leuk werk


bij het kijken van een leuke film op tv breide ik de sjaal. 
daar hoef je verder niet zo bij na te denken,
en hij is lang genoeg voor je er erg in hebt. 


Hier staat ze nog even bij mij op de kast mij uit te dagen.
want ja ik ga haar weggeven en dat is vreemd genoeg altijd weer een beetje een moeilijk moment


maar ik weet dat ze goed terecht is gekomen!

9 opmerkingen:

  1. Ja, als het zog goed slaagt, dan ga je er altijd een beetje van houden, ik herken het wel.
    Mooi geworden, hoor!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi. Ja afscheid nemen doet altijd een beetje pijn Maar die wordt verzacht omdat je weet dat het schatje goed terecht komt. Die laatste foto is trouwens heel mooi genmen !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi geworden en ja dat is altijd lastig hé dat weggeven , ik heb het er minder moeilijk mee als ze al een tijdje bij me staan ;o)
    ik ben begonnen aan een kop van een lalylala maar schiet helemaal niet op.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is echt wel heel leuk geworden! Die popjes van lalylala zijn zo mooi, ze zijn allemaal even schattig, zou niet weten welke kiezen. De kangoeroe vind ik supertof met dat kleintje in haar buik! En ja, weggeven kan soms lastig zijn, alhoewel dat soms ook meevalt als je weet waar ze naartoe gaan en bij wie :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is hij mooi geworden, En dat weggeven ja dat ken ik, dat lukt mij dus nooit. wil alles zelf houden haha
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaa daar was Kira al..
    Ze staat onwijs leuk bij mij op de kast naast Lizzy.

    Ben er zo blij mee Bedankt lieve memmie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Akke wat is Kira ook weer mooi geworden!! Richtsje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn deze poppen toch leuk.
    ik wil er ook graag een paar maken maar snap de site niet waar je ze moet bestellen ben zo bang dat het geen nederlandse beschrijving is.zijn er hier ook mensen die deze patronen willen delen? Tegen betaling natuurlijk zou er verschrikkelijk blij mee zijn. Groetjes van een haakverslaafde louise.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind ze ook zo leuk dat ik er nu ook aan gaat beginnen , groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen